Kırklareli Üniversitesi Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Yazı işleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü

İç Kontrol

25/10/2017 14:35:46 - 06/11/2017 14:35:46 - 53176 Okunma

Müdürlüğümüzün Kısa Görev Tanımı

1-Üniversite dışından gelen resmi evrak ve dilekçelerinin EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi)'ye kaydını yapmak ve havale edilen birimlere zimmetle teslimini sağlamak.

2-Rektörlük birimlerince üniversite dışına gönderilecek resmi evrakın ilgili kişi ve kurumlara postayla (iadeli taahhütlü,adi posta,kargo,elden,KEP vb.) gönderimi sağlamak ve bunlara ilişkin gönderim kayıtlarını tutmak.

3-Rektörlük ve üniversite idari birimleri arasında EBYS (Elektronik Bege Yönetim Sistemi)üzerinden yapılan iç yazışmaların fiziksel eklerini teslim almak ve ilgili birimlere zimmetle teslimini sağlamak.

4-Posta ve kargo gönderim ücretleriyle ile ilgili yapılacak işlemleri İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İle koordineli bir şekilde yürütmek.

5-KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sisteminin düzenli çalışmasını sağlamak ve servis sağlayıcı kurumla yapılacak yazışma ve işlemleri yürütmek.

klu

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.